Fan vad man ska hålla sig aktiv hela tiden....

Nu blev det en jävligt lång rubrik men vad ska man egentligen göra? Meen i måndags så beställde jag ett nytt objektiv till min kamera, som kom idag!!?!!?!?!? OMG!?!?!? Men all cred till budfirman, personen ringde när jag hade min frukost rast på morgonen och frågade om jag skulle vara hemma något under dagen, vilket jag tyvärr inte skulle vara förrän klockan halv fyra. Han slutade klockan tre, precis som jag så ett dilemma uppstod. MEN den här underbara budkillen säger till mig"Hörru vi gör så här va, jag tar dig på slutet av dagen och väntar in dig helt enkelt så jobbar jag över nån halvtimma, det blir väl bra?"

Alltså...I love that guy!!!
AND I LOVE mitt nya objektiv. Alltså jag sprang först runt i min lägenhet som en iller och fnittrade och skrattade med kamera i handen, typish. Med en varmare tröja på mig så drog jag till rålis med kameran i högsta beredskap, men gud vad man är ovan att ha en riktig zoom på sin kamera alltså, kände mig som värsta spionen...typ...ish...
Slutade med att jag gick och ställde mig vid skateboard-parken och tog massa häftiga bilder(incoming tomorrow!). Måste säga att folket där är hur skönt som helst, och dem hade inte alls några problem att bli plåtade, tror till och med att dem lite mindre knattarna som åkte fick för sig att man kom från någon tidning eller något. I know right!?!?!?

Men nu ska jag sluta vara osocial mot den personen som den här datorn tillhör, så ha det gött!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0